Kehilangan Kad Bank….

Laaaa….masalah gini kadang dipandang kecik ja tapi kalau keadaan mendesak….gelabah jugak tau..!

Apa tidaknya….dari ofis, kluar ke KK…driving tu oklah….tapi bila dah sampai dekat bank, periksa2 kad bank hilang…tiada dlm dompet…..jd panic jugak tu…..lagipun mau ambil duit utk byr kreta RM720.00 dateline mmg 17hb lah…..besok la tu…..tapi pas mau ambil duit tu byr kreta…kira mau p mkn lah…..bila dah gitu, mkn tak ingat lagi bah…lagipun hari ni sibuk skit mengatur perancangan dan persediaan mau melawat Banggi….klu kira 17hb jln….tapi byk lagi sumbangan dtg…..sumbangan duit….barang2 terpakai…pakaian….dll….untuk diserahkan kpd org2 di Banggi…mcm Lawatan Amal pulak…..rombongan lawatan ini gabungan AJK Kelab Sukan dan MBJ…..ada misi dan visi jugak lawatan ni…….

Oya…..psl kad bank tu…..mmg x dpt dah puas cari d kreta…d ofis…..d rumah……rupa2nya dlm tas bini……ni mesti dia lupa bagi semula kad tu lepas dia ambil duit gue!   Atau utk keselamatn kali supaya x bawa duit byk…..he..heee..faham2 ja…pompuan kan…..

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: