Seminggu @ Keningau…..

o1 Mac 2009, Ahad

Bertolak dr KK menaiki taxi ja….kebetulan lak ada Donnis….so kami sama2 satu taxi tp byr masing2..alaaa…biasalah RM30 sorg ja…driver taxi hantar ngam2 depan pintu msuk Kampus INTAN @ Kgau tu…..byr…dpt resit…oklah tu…

Terus p daftar jam 1:38pm….sepatutnya jam 2pm….tp ada juga 3..4org yg dah daftr pun! Slasai datfar ja terus p bilik ….konon2 mau rehat lu…tdr2 gitu……tp x senang hati jugk….trus duk ja d ruang tamu sbb bilik #5 tu mmg depan ruang tamu….so….relax tgok2 tv…..dtg sorg demi sorg check-in dan masuk bilik…….masa ke tandas dan merokok d luar…Chin Yin Fah…..alaaaaa..Sharudin….ajak kluar minum lak….kami pun ke Kgau Town lah……beli kelengkapan dan balik……sampai d bilik…..ada dah Asrul….mmg roomate lama Modul 1 jugk…..relax kjap…dah jam 4pm….tanya Asrul…x minum? Dia jwb dah pun minum baru ja……aiiii! rupanya minuman dah ada jam 3:30pm pun!

So…minum ja lah sbb dah disediakan gitu………. Seminggu d Keningau rasanya mcm cepat ja kali ni…..sebabnya dah mcm biasa ja kursus tu…lagipun ada sukan badminton, ping pong (saya main double dan menang…:) he..heee…) dan ada pulak futsal (saya main jd keeper dan defender jgk walaupun tutut sakit bekas terseliuh dah lama, sebulan lebih..(menang pulak tu…) dan ada jugk bolatampar ( kalah kami…..:(  gimana jugk….pemain wanita x pandai bah….)

Di samping itu ada pulak lawatan ke Kg.Bayangan….tu yg buat kursus pada kali ini lebih menarik dan kurang tekanan….kira enjoy jugk lah…..pertama kali menjejak kaki di Gerakan Daya Wawasan Kg. Bayangan tu…..!

Mmg canti dan teratur cara pengurusan Kg.Bayangan ini dan mempunyai visi dan misi yg didokumentasikan dan dilakasanakan secara berteusan dan ianya pasti tercapai……yg bulat x kan dtg bergolek, yg pipih x dtg melayang….tp usaha amat menjanjikan Anugerah Cemerlang(2004)…Anugerah Gemilang (2008)…dan pastinya Anugerah Terbilang akan menyusul……canti sekali…..gambar2 jugk cantik…..yg melawat cantik2…..bunga byk yg unik dan cantik….cara dan gambaran jugk cantik…….sukar mau dikatakan…….

“When words fail to give you comfort, human touch is what we all need……! “

One Response to “Seminggu @ Keningau…..”

  1. hehe…Tok Penghulu kami ni!.;D
    Leh tahan la gak….:)

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: